ååååh my gaaadh

nu är träningen överstökad för denna gång iaf.
fick veta  lite om när vi ska till umeå nu till helgen och jag har 16 timmars bussresa framför mig. åker på fredag och hem på lördag. yeeeeah...och bussen kommer vara full så inte att man får ett säte för sig själv inte. nejnej, vi ska sitta och trängas. ännu mer yeeeeah.
och värsta av allt, vi får inte äta popcorn! hur ska detta gå? tur att dom inte förbjöd chipsen. då hade jag lätt övervägt att ljuga och säga att min hund har dött och jag tyvärr inte kan följa med.

nu ska jag duscha och borsta tänderna. mina tänder har inte sett skymten av en tandborste sen i fredags eller torsdags tror jag. jag är så äcklig. tur att max gillar mig  fast jag hatar att borsta tänderna och duscha.








Kommentarer
Postat av: hanna

ja, DÅ är du med!

2009-02-15 @ 22:34:57
URL: http://hannaaj.blogg.se/
Postat av: malin m

smart hans , jag funderar på att låtsas ha extrem diarre och näringsbrist :p

2009-02-16 @ 15:04:26
URL: http://malinmakitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0