HALLELUJAaaaaa

imorron är de tex mex ¨på skolan! jag längtaaaaar . jag kommer äta mer mat än jag åt när de var pasta med ost och skinksås. och då ät jag mycket. kunde inte gå upprätt och var tvungen att sitta i klassrummet och jäsa hela dagen.
men de är de värt! I FUCKING LOVE FOOD!




nyss frågade min lillasyster om hon skulle hämta saft åt mej.
ojj, tänkte jag, vad har de tagit åt henne?
hon gick och hämtade saften och gav mig glaset. sen satt hon och kollade lite lömskt på mej.
jag tänkte att nu har hon säkert gjort nått med saften men jag drack iaf.
och den jäveln hade blandat salt och vatten åt mej. fuuuu avd äckligt de var!





kom hem från körkortsteorin och där insåg jag att jag ligger ganska risigt till gällande teoribiten ( och körningsbiten också för den delen ) . jag fick nästan hälften rätt eller vad de nu var. ganska många mer fel än vad man minst få ha.
gaaaaaaah




detta har jag underhållt mig med denna kväll. skadeglädjen är på hög nivå

Kommentarer
Postat av: carolina

jag tror filmen förgyllde min dag hahahahhahaha xD tyckte det var extra kul att det var killar hela drösen :p

2009-02-17 @ 21:28:42
URL: http://carolinasarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0