I LOVE FOOD och allt annat som går att sätta i munnen


ikväll har jag ätit ben&jerry´s och de är verkligen de bästa som finns!
nu kollar jag på du blir vad du äter och blev extremt sugen på chokladfflingor med mjölk. ÅÅÅÅÅH!
och den jävlen anna skipper bara slänger ut dom på marken. vilket slöseri med chokladflingor!





snodde denna bild från katti.
 vi hängde på jokkmokks enda pizzeria hela helgen typ. och vi hade likadana tröjor. ylletröjor.
och vi tyckte de såg förbannat roligt ut.


och idag har jag än en dag tillbringat dagen med att sitta i klassrummet och äta chips och dricka sockerdricka.
vi har så jobbiga dagar. jag går snart in i väggen av tristess. livet är hårt.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahahah, Tu2 jobbar alltid sååå hårt!!!

2009-02-12 @ 21:42:51
URL: http://evelinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0