jag har så mycket på hjärtat idag

jag har inte alls tråkigt. nejnej.
jag har jättekul. jessjessjess.
jag har ännu inte gjort något på min att-göra-lista. bara fotat massa bilder på mig själv.
jag orkar inte resa mig upp från max säng. den är så skööön.

istället för att gå hem efter skolan går jag till max, jag äter upp hans mat, använder upp hans toapapper och är här fast inte han är här. undra om han tycker jag är jobbig? ääh. han får säga vad han vill. jag kommer ändå alltid gå hem till han istället. iaf till hans pappa kommer hem från utlandet:b




nu börjar jag bli laddad för jokkmokk. ska bli kul att använda kolten, nottisarna och yllesjalen.
JAG ÄLSKAR ATT VARA LAPP!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja! Men du får ha så kul i Jokkmokk! Sen när tiden är inne, när solen lyser och vi ser våran utrustning som vill till backen då åker vi! Vi drar dit med skotern en fin vårdag, dricker varm oboy och glider runt i backen! Visst då? :D

2009-02-05 @ 14:48:06
URL: http://hannaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0