känner mig..

jag känner mig väldigt kissnödig .
 jag hade verkligen behövt gå på toa. men jag orkar inte ta mig igenom den långa och otroligt onödiga proceduren. först ta sig till toan, gå in genom dörren, stänga dörren, låsa dörren, tjorva med byxknappen, dra ner blixtlåset, fälla upp toasitsen, KISSA, torka sig, dra på sig byxorna återigen, tvätta händerna, torka händerna , spola, låsa upp dörren och gå ut genom dörren.
det känns som verklig slöseri med tid. den tiden hade jag annars kunnat ägna till att kolla igenom kylskåpet för femtielfte gången eller bråka med min syster.


fast nu under denna tiden jag har skrivit har jag verkligen hunnit bli jättekissnödig men jag ska pina mig själv ett tag.
jag kommer ändå bli kissnödig om ett tag igen. och för er som undrar har jag kissat som en flodhäst hela helgen.

Kommentarer
Postat av: hannapanna

mitt tips är att bara gå och kissa, det brukar funka galant! ;)

2009-02-16 @ 19:06:23
URL: http://hannaaj.blogg.se/
Postat av: Emma

Hojja sådär är det för mig therese! Det är ju så jädrans jobbigt att gå på toa. Det tar ju så lång tid, och man ska ner med byxorna sen på och en massa sånt skit. Gör som jag när du är kissnödig och inte orkar gå på toan. Tänk inte på att du är pissnödig, tänk på nått annat o vips så har du glömt bort din blåsa, och du känner dig inte ett dugg pissnödig ;) smart va!?

2009-02-16 @ 19:25:03
URL: http://gladaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0