lista

jag har väldigt tråkigt.

var kommer du ifrån? kiruna
heter? anna therese elisabeth enoksson-fridh
hur gammal är du? 17 
när fyller du år? 9.e april
tycker du om någon just nu? att jag då gör
jag samlar på? jag samlade på kvitton för ett tag sen
röda eller gröna äpplen? gröna såklart
vem ringer du när du är arg/ledsen? katti, isabell eller max
vilken tid gick du upp idag? halv 11
har du sovit i din egen säng inatt? halva natten iaf. första halvan tillbringade jag på en buss
har du sovit ensam inatt? tyvärr ja
har du strumpor på dig? nix
hur svarar du i telefon? hallå?
vad ska du göra ikväll? packa upp min väska och plugga
vad ska du göra imorgon? no fucking idea
var vill du bo när du blir stor? jaduuu. inget varmt land iaf
vad vill du bli när du blir stor? rik
är det okej att gråta? jorå
när grät du senast? när jag var tvungen att vänta ett litet tag för att max inte hade tid att köra mig påengång till coop. HAHA. men jag skyller på pms
vilken årstid tycker du bäst om? egentligen gillar jag nog alla
laddar du ner film/musik från internet? hade gärna gjort de men jag fattar inte hur man gör
vad skulle du göra om du vann en miljon? rest
bär du glasögon eller linser? nejnej
tycker du att det är vikigt att ha märkeskläder? nix
har du piercing? nej.
har du tatuering? nej
vill du gifta dig? kanske
vill du ha barn? jaoo, fast inte än på ett tag
solar du ofta? haha, verkligen inte
är du bra på att laga mat? om billys panpizza räknas som matlagning är jag bäst!
gillar du att dansa? jajjamänsan
hur vig är du? ojoj, ni hade inte trott mej om jag berättade
vilken är din favoritglass? alla
tror du på ett liv efter döden? jo, man försvinner väl inte bara?
bor dina föräldrar tillsammans? oh no
är du en morgon eller kvällsmänniska? varken eller
vilken ögonfärg har du? gröna tror jag
vilka hårfärger har du haft? mörk och min vanliga ljusa
är du beroende av något? jepp
senaste låten du hörde? over the rainbow
brukar du bädda sängen? bara när jag måste
har du kysst någon under den senaste veckan? såklart
vad var de senaste du sa? "elina, ditt täcke flög just ner från ballkongen"
vem kramade du senast? antar att de var min karl
saknar du någon nu? jooo



nu ska jag plocka och tvätta kläder.
att klä på sig känns lite onödigt , jag ska ändå snart sova



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha åhå :D det är ju ett väldigt fint band :P

2009-02-22 @ 19:49:08
URL: http://editbjorks.blogg.se/forsbergs
Postat av: bruno banani

Oooh ;)

kanske man ska tjyva listan.. nån gång..

2009-02-23 @ 17:13:59
URL: http://hannaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0