norrlandsguld vare va?

har just ätit pannbiffar. så även i skolan. min far brukar ha en förmåga att pricka in precis samma mat som skolmaten.
fast tur är väl att maten är godare hemma.

idag har jag varit på safari med viktoria, katti och isabell.
vi konstaterade att vi var små fjortisar när vi var mindre. vi trodde vi var så jävla coola.
tyvärr så var vi inte de.
vi kommer aaaldrig bli coola. nånsin. vi kommer alltid vara som vi är.
isabell kommer alltid älska ponnysar, katti kommer alltid ha kiss och bajshumor och jag kommer alltid vara allmänt konstig. fast de har vi accepterat och lärt oss att leva med de. sånt är livet.

nu ska jag och min bapi fara och övningsköra. jag ska fanimej ha körtkort innan sommaren så jag kan fullborda alla planer jag har inför sommaren. typ ta med mina polers på en härlig weekend till arjeplog där vi bara kan göra de vi älskar mest: FISKA, dricka norrlandsguld och gå omkring i våra lusekoftor och våra väldigt vackra reklamkepsar. I CAN'T WAIT!


Kommentarer
Postat av: klara

men tack therese!

2009-02-23 @ 19:55:03
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: ellen

hahahah a:P

2009-02-24 @ 19:21:22
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0