nu är de kväll. min blogginsperation börjar sina..

nu sitter jag och kollar på min pojkvän. han har fått fnatt och börjat städa rummet, bädda rena lakan osv osv.
och en hemsk sak jag just insåg var att han har huuuur mkt kläder som helst. han är fan värre än en tjej.
han är och kommer alltid vara som han är.

imorron beger jag mig till jokkmokk. 20 i åtta går bussen.
och min mamma ringde och rapporterade från jokkmokk. jag har sålt ett armband och tjänat lite penki.
sen imorronkväll ska jag på middag hos min snygga kusin! eller min mammas kusin. men han är iaf snygg.


nu ska jag springa ner till köket och kolsyra vatten åt min hårt arbetande pojkvän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0