sängkamrater

nu befinner jag mig hos mäx. väntar på att han ska komma till staden.
ikväll ska jag bara mysa med han och försöka umgås med honom. men antar att han kommer vara så bakis att det inte kommer gå att få ett vettigt ord ur honom.

och guud vad jag har saknat hans säng denna helg. lätt den skönaste sängen jag vet.
första natten i jokkmokk delade jag soffa med min mor och lillasyster eftersom de var för kallt för att sova ensam så var tvungen att krypa ner brevid mamma. precis som när man var liten.
andra natten delade jag säng med lillasyster min. jag hade visst roffat åt mej hennes sovsäck och båda filtarna. oops.
kan tänka mig att jag inte är den roligaste sängkamraten.

nu ska jag kissa och borsta tänderna ( vilket sist inträffade i fredags, jag vet, jag är äcklig ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0