valborgbilder

mitt toabesök höll på att bli ett helvete nyss. jag glömde nästan pappret! just när jag skulle lätta på trycket kom jag på pappret. då var jag tvungen att springa. fort.

och frukost har jag också ätit. 2 äckligt goda räkmackor med majonäs på.
lyssnade även på min favorit-dusch-musik och upptäckte då att smokie går lika bra i duschen som när man äter räkmackor.

kollar på lite bilder från valborg förra året,och fy fan vilken helg de var!


på OK och tankar cykeln (pumpar däcken)

planen var att skidra från kebne till nikka

de slutade med att vi ringde skjuts

bilen fastnade i rautas enda grop.

vi spelade naken-poker och dessa typer förlorade

vi solade

på hemligt uppdrag

toaletten valde vi att placera precis utanför husknuten

tove lagade mat, vilket slutade i matförgiftning för hennes egen del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0