VARFÖR??!?!?!

varför uppdaterar ingen sin blogg?
jag har absolut iiiingeting att göra.


jag får ta saken i egna händer och blogga själv då sen kan jag läsa mina egna blogginlägg och låssas att de är skitkul.

då kan jag berätta om min dag då.
vaknade, satte mig på datorn, åt morgonfika ( jag brände min rostmacka men jag fick min lillasysters istället eftersom den jag brände var den sista , vilken ängel hon är va? ) sen plockade jag bort fikat, satte mig på datorn igen.
kollade tv-shop och dom hade fått in många nya intressanta saker.
sen vek jag in min tvätt och packade klart min resväska. och nu kollar jag tv. och bloggar.

jag älskar mitt så otroligt fantastiska liv!




nu kom min bapi hem. vi ska övningsköra!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0