hej

far och mor har äntligen bestämt sig för att jag har blivit större, eller större kanske inte är rätt ord, men äldre!
jag ska få fara till Jokkmokk och same SM!
therese p, sara, tove och jag kommer ha så förbannat kul! frågan är bara om vi ska snylta in mej eller om jag ska betala för mig som vanligt folk? tror jag tar de senare förslaget och betalar för mig, annars hade jag missat frukosten på hotellet och de hade inte varit någon hit precis.

nu lämnar jag nikkaluokta för två nätter men sen är jag tillbaka till jobbet igen. och jobb har vi framför oss. 2100 personer ska fraktas ut till nikka under tre dagar och många av dem ska sääkert ha mat, godis och andra förnödenheter. the big problem är bara de att konokortsautomaterna har fått fnatt och tar bara emot några särskilda kort så vi får hoppas att de kommer betalas med penki. annars är vi döda lammungar.

nu ska jag gå och dricka kaffe och sen ta bussen in till staden!

t.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0