sommaren är slut

jahaa. då var sommaren slut..skolan har satt igång nu och de är ett ganska långt tag till nästa sommarlov. men what a fuck, vi har ett helt år med skola att se fram emot!

denna dag har jag träffat mina nya ungar. undrar hur man ska få en 4-åring att göra kyllerbyttor? de återstår att se.
sen har jag tillbringat resten av kvällen framför tv. har kollat på en japansk barnfilm om hundar som ska rädda världen. rätt bra faktiskt. har suttit bänkad framför den i tre timmar så nog var den värd att se!

jag är barnvakt också. sköter mig ganska bra trotsallt. har lagat tacos åt mina systrar idag och steg upp med dom imrose kl 6 bara för att jag är en så jävla bra syster och barnvakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0