yep.

då var denna hårda dag till ända. ett under att jag gick till skolan imorse. regn,regn och åter regn.  jag var tvungen att cykla till skolan så jag drog fram min vinterjacka, satte på en mössa och letade fram nåra lovikkavantar innan jag satte mej på cykeln och trampade iväg.

nu på kvällen hade jag mina nya ungar. helt omöljiga hela bunten nästan. alla har sin egen vilja och ska göra precis som dom vill. tur att man är en erfaren tränare så man vet hur man ska handskas med dom små liven:b typ.


sånna här dagar när de bara regnar och är grått längtar jag tillbaka till sommaren. inte för att solen har lyst så mycke och de kanske inte har varit så varmt alla dagar men de har varit sommar iaf.

kreta. längtar tillbaka!


t.

Kommentarer
Postat av: therese P

härliga bilder!

2008-08-29 @ 17:00:50
URL: http://tttherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0