5 dagar kvar...

idag har jag varit på safari med katti, sara, therese och cassandra. vi skulle planera för imron vad vi ska äta osv men de blev mest bara skitsnack. slutar med att vi måste ära billys eller nått..
efter de for jag och tog ett sorligt farväl.
jag hatar att säga hejdå. bläääää.

och äntligen är mina lakan inne i min garderob. de tog några dagar för mig att samla kraft till att mangla mina lakan.
men now its done and i´m fucking stolt över mig själv!

och min förbannade kamera är borta med vinden. ALLTID när jag behöver den är den borta. förra gången hittade jag såklart den efter att jag skulle ha använt den. och den låg såklart i garderoben. min garderoob slukar allt den kommer åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0