dagen

nu är jag nyss hemkommen från staden där jag inhandlade den sista julklapppen .
katti och jag sprang runt runt runt.
sist av allt var vi på lindex och testade sexiga underkläder, typ korsetter. och en sak kan vi konstatera:
vi är inte sexiga i sexiga underkläder....:b fan
jag insåg när jag stod där att de kanske börjar bli dags för mig att träna? fan fan fan
fast nu är de ingen idé att börja. det finns ingen tid för det nu, jag kommer ha fullt upp med att äta julmat.
men där här jag mitt nyårslöfte. bli fit for fight en gång för alla.

idag ska jag och min karl bege oss till abisko.
om planen nu håller. vem vet?


nu ska jag rulla köttbullar

Kommentarer
Postat av: hanna

man har alltid som plan att bli fit-for-fight.. men den förstörs alltid.. och jag förstår inte varför ;b

2008-12-20 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0