du din jävel!

nån har hackat sig in i min blogg och skriver inlägg åt mej men jag har mina aningar om vem de kan vara! och jag säger då bara, du ska få igen kvinna! tro inte att detta ska gå ostraffat förbi!!!!! NU ÄR DE KRIG ; )



idag ska jag och max laga sushi. har ingen aning om hur de smakar men annars finns de alltid korv om de krisar.
och sova tidigt ska jag också göra. fyfan vad trött jag har varit den här veckan. somnade idag på gympan tilloch med. fast vi hade ju iochförsig avslappning så de kanske har nånting med saken att göra ?  nä ikväll blir det sängen kl 7 !

Kommentarer
Postat av: hanna

mina planer vsr också att lägga sig klockan sju. varför är man så trött för?

2008-12-02 @ 16:41:12
Postat av: jennie

ohh sushi :D jag somnade också ;D så jäkla skönt!

2008-12-02 @ 17:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0