fredag

igår lagade jag och max sushi. det tog fyra jävla timmar och de smakade SKIT! fyfan vad äckligt de var! aldrig att jag äter rå fisk inlindad i alger igen. BLÄÄÄÄ.
jag lagade korv med rostad lök istället.

idag hade vi våran första fredag, gjorde inte allt för mycket. sjöng lite luciasånger bara. vi ska lussa på tornedalsgillet nästa helg och jag tror inte de kommer gå sååå himla bra:b
sen gick jag på staden med katti. vi kollade julklappar och satt på kupolen och hon visade hennes nya kamera som är hur jävla cool som helst!
julångesten börjar komma smygandes. jag har inte köpt en enda julklapp ännu och jag har endast 150 kronor till förfogande just nu..tur är isabell skyldig mig lite pengar så jag har råd med några klappar iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0