gott folk!

denna afton och förmiddag har jag tillbringat hos katti. hon bjöd på panpizza och många goda skratt. vilken härlig kvinna de där är alltså!
vi har kommit på världens roligaste sak som ni kära läsare snart kommer få ta del av. måste bara fixa lite först:b
men jag lovar de blir kul ! även om katti och jag har konstig humor ibland. eller för de mesta.

nyss satt jag jag och åt macka och drack julmust eftersom jag skulle ta min malariamedicin ( tacka vet jag malariamedicin som man inte får äta på fastande mage, annat var de med turistdiarremedicinen som man inte fick äta nått jättelänge före och efter att man tagit medicinen ) men iaf när jag skulle gå hämta pillret så hade jag inga. har bjudit alla mina till max så nu får han fan ta och bjuda tillbaka! 



                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0