halleluja

nu är paniken över julen slut. sista julklappen inhadlades idag på staden med isabell.
och igår beställde jag även min nyårsklänning med några av mina klassmates .
hoppas hoppas HOPPAS den passar!
men garanterat att den inte kommer göra de. men är den för liten har jag ju en vecka på mig att komma in i den.
snälla att jag inte behöver banta. gaah, är de nått jag inte klarar av så är det att banta.
och är den för stor har jag ju en mor som kan sy.
de löseer sig alltid

ikväll ska jag kolla barnhemmet med max.
har mina aningar om att jag inte kommer våga sova inatt eller gå nånstans ensam.
de absolut läskigaste som finns efter att man har sett skräckfilm är att gå på toa. jag tror alltid att de står nån baki mig i spegeln eller att nån ska dra ner mig i toalettstolen. huuu.
varför kollar jag skräckfilm när jag vet att jag kommer hata den?
många frågor och inga svar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack lilla du. Och hörru, hur mkt situps jag än gör bildas ändå dom där jävla ringarna.. är det muskler? hmm.. njaa.. jag skulle inte tro det, fan. Och barnhemmet är bra! Har kollat den :) du dör inte, jag lovar!

2008-12-22 @ 19:26:04
Postat av: camilla

Barnhemmet är skitläskig!

2008-12-22 @ 22:20:33
Postat av: tovee

thehrese, du får ju inte ens plats i toastolen. Don´t worryyyy ;)

2008-12-23 @ 19:26:09
URL: http://tovesarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0