imorron är dagen med stort D

okey, jag måste erkänna att barnhemmet var bra, men jag hade god lust att slå av flera gånger.
och hand och fotsvett hade jag så de gott räckt åt ett helt kompani när de var som mest läskigt. måste erkänna att de är den värsta handsvett jag varit med om och vanligtvis brukar den inte vara lindrig.

och imorron är de JULAFTON !  vilket betyder julmat och julklappar. YEEHAAAA
planen för morgondagen är att vakna tidigt och öppna ett paket,  äta jullunch, fara till kyrkogården, öppna alla paket hos fadern min och sedan bege mig till mor och äta ännu mer mat och öppna ännnu fler julklappar.



och min klänning har kommit! shit de gick snabbt. och det bästa av allt är att min underbara och jättesöta karl ska ge den som extra julklapp åt mig.
I FUCKING LOVE HIM!
fast han kittlar mig hela tiden men de kan jag leva med.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du får världens bästa julafton Therese! Och att du blir skitsnygg i din klänning, men skippa handsvetten när jag ska krama om dig på nyårsafton ;) Sötnos!

2008-12-23 @ 22:37:17
URL: http://hannaaj.blogg.se/
Postat av: ellen

ja hoff, barnhemmet är h-e-m-s-k !!

2008-12-30 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0