varför bor inte chipsguden i mitt skafferi?!???!

okey, jag hittade min kamera. jag kan inte skylla på garderoben denna gång. även fast han den jävlen brukar vara bovet i dramat dom flesta gångerna.
nu var de faktiskt mitt fel. men de är sånt som händer den bäste.

nu är all nyårspanik över. very very veryyyy nice !
och nu när kameran är funnen är allt ännu mer very nice.

nu är de bara några funderingar som kvarstår.
ska man lägga sig sent och vakna sent ? eller ska jag sova nu?
ska jag duscha nu ikväll eller efter att jag kört skoter?
varför finns de inge ätbart i detta hushåll? och jag syftar inte på sparris och hårdbröd. jag vill ha  CHIIIIIPS!



Kommentarer
Postat av: malinm

haha jag tror det. För man har väl nyårslöften tills det blir nästa nyårsafton och då är det ju ju år 2010? :) Jag ska ju hålla löftet under 2009, eller har jag helt fel?:P

2008-12-31 @ 12:11:56
URL: http://malinmakitalo.blogg.se/
Postat av: creamy cheese camilla

jag har precis vart och handlat chips, cola och choklad till imorgon!

2008-12-31 @ 13:19:09
Postat av: hanna

Du är allt en riktig gottegris ;b Det vet vi alla! Hehe. Ikväll syns vi på stan! Baskemej!

2008-12-31 @ 14:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0