fredag

denna dag står målning på schemat. äntligen ska den gräsligt fula oranga väggen i vardagsrummet bort! 

igår bakade jag och max bullar. två stycken gjorde vi gröna med karamellfärg:b eller jag bakade bullarna och max gjorde glass. men glassen är inte klar än, det blir den inte förrän imorron så då får jag se om han lyckades. de gjorde iaf jag med bullarna!

och jag har gjort nått med foten. den är helt uppsvullen och gör ont. jag minns inte att jag har stukat den så vad som hänt med den är och förblir ett mysterium.



den gräsliga väggen


Kommentarer
Postat av: Huuvaligen

du har varit på slir hör jag, därför kommer du inte ihåg att du stukat den;D hehe

2008-07-14 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0