hard work

jag har varit i nikka och äntligen fått uppleva de omskrivna samboskapet som äger rum i kattis hus i detta nu.
therese P och tove har tagit väl hand om mej. dom tog ut mej på en gummibåttur som inte slutade i katastrof som jag trodde att de skulle göra. dock var vi tvugna att bära båten de 300 sista metrarna eftersom therese P misslyckades med att ro oss till rätt ställe:b
sedan lagade vi god mat. potatis och purjolöksoppa till förrätt och pommesfrites till varmrätt!

 



ihelg blir de kaunisvara med max. vet inte riktigt vars det ligger men de lär jag väl se.
ha en bra helg allihop! det ska jag jag ha!



justja! min mamma och mina syskon har äntligen kommit hem! jag har saknat dom, tro de eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0