I am a survivor!

jag klarade de! jag gick ända fram till Alesjaure. även om pappa skjutsade mig en bit på vägen med fyrhjulingen var de ändå tre mil att gå. jag fick sitta och vänta 3 timmar på att min morbror skulle komma och hämta mig med båten till andra sidan sjön när jag hade kommit fram. med den båten kom även mor som skulle möta mig efter vägen. hon hann inte börja gå och möta mig eftersom jag var för SNABB.

väl i stugan fick jag min cider, drack halva, somnade ett tag, vaknade, gick och bastade, drack andra halvan och gick sen och sov igen. tre gärden hann jag också med, trodde jag bara skulle hinna med ett denna sommar men inte de inte.
och mamma tyckte väl att jag hade varit så duktig som gått ända upp så hon gav mig pengar till helikopter så jag slapp gå ner också. MIN MAMMA ÄR GULD VÄRD!
                               

                                                                                
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0