imorgon börjar allvaret

jag kommer kliva upp tiiiiidigt imorn. det betyder att jag kommer sova tidigt ikväll. och de lär inte vara några problem alls eftersom jag och isabell "vakade" igår. jag gav upp vid 4 och gick och la mej sen kom isabell och sov efter mig nångång. så jag har varit död hela dagen idag och kommer inte ha nå problem alls att somna.

jag har varit på coop och inhandlat de jag ska ha med mig: godis, dextrosol, myggmedel, tändstickor och lite mer godis. så jag klarar mig imorron, inga problem. och mamma kommer och möter mig halvvägs :) morfar är så orolig att jag ska gå ner mej i en jokk så han fick säkert mamma att lova att hon skulle komma och möta mej.

      

planen för morgondagen:  vakna 05.30
                                                göra en omelett
                                                köra upp till abisko
                                                gå alldeles för långt
                                                äta mycke godis
                                                komma fram till Ales
                                                dricka cidern mor lovade att jag skulle få när jag anländer
                                                be om fotmassage
                                                kanske basta
                                                sova
                    
på tisdag blir de hemfärd. även denna gång till fots...max kommer och hämtar mig i abisko sen :) längar tills jag får träffa han igen!

yeahyeah. önska mig lycka till! de lär jag behöva.


T.


Kommentarer
Postat av: Klara

Lycka till!

2008-07-04 @ 11:32:39
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0