insåg just att det är onsdag idag

jag trodde de var måndag idag. känns konstigt att jag har missat två hela dagar denna vecka. fast iofs kommer det vara onsdag när jag vaknar också så alltså har jag bara missat en dag? ääh, jag börjar förvirra mig själv nu. jag skriver om nått annat.
denna dag har jag tillbringat mestadels med mig själv, sittande framför tvn som började fungera igen och med datorn i knät.
jag har tagit avsked av max som for till arvika idag. jobbigt, jag kommer sakna han!

sen har jag varit med isabell. vi har cyklat runt, varit på luossaKONSUM och köpt ett paket med 18 st ägg i. och diverse tillbehör till att göra en omelett med. det fick bli min middag för idag. hannah kom också förbi en sväng, hon tyckte att min omeleett såg äcklig ut. men de var den inte!  jag har ganska många ägg kvar så de får bli omelett till frukost imorn, kanske lunchen också består av omelett. men de får jag se. sen har jag varit med isabell hela kvällen, hon ska sova hos mig. vi har kollat film och ätit chips. myyys!






jag gillar min cykel. den tar mig överallt på nolltid! therese <3 cykel = sant



   PS. jag visste inte att de fanns sniglar med skal i Kiruna. men tydligen finns det sånna  för jag hittade en idag! de var heeeftigt!DS.



T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0