jag vet inte rubriken för detta inlägg

just nu sitter jag ensam hemma och har inte alls mycket för mig. TVn har lagt av, den visar bara myrornas krig och jag vet inte alls hur man fixar den. och pappa är inte hemma förrän imorn så jag får klara mig utan min älskade Tv ett tag.

festivalen är över för ett tag sen. riktigt kul hade jag! lördag missade jag tyvärr nästan hela kvällen eftersom jag for en snabbis till arvidsjaure och kollade läget där nere. inte alltför kul hade jag. min syster tog konfan så var tvungen att sitta i kyrkan väääldigt länge, och inte nog med de så mådde jag skit. men fina psalmer fick jag höra:b




                                                                                                                                 eftersom jag inte är bäst på att fota så blev det bara två bilder från helgen som gick. men två bilder är mer än ingenting.




på torsdag bär det upp till fjälls. tyvärr inte med helikopter denna sommar utan jag har beslutat mig för att gå de 4 milen det är dit upp. helvete vad har jag gett mig in på? äääh, jag klarar det. mamma säger att de tar 8 timmar men nu när det är jag som ska gå får jag räkna med 10 timmar sa hon. jag är ingen hejjare på att gå.
men jag måste ju börja ladda för Fjällräven Classic som jag och klassen ska gå nu i senare i sommar.



nää. nu ska jag ta tag i mitt liv och gå och äta frukost. de får bli ananas och chokladkakor som mor köpte åt mej igår så jag ska klara mej de dagar jag är ensam

T:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0