räddaren i nöden?

denna dag har jag varit på besök hos fabror dakorn. min fot blir inte bättre så jag fick fara till sjukhuset och hälsa på Torsten som sa att jag hade en inflamation på ett konstigt ställe i foten. inte gav han mig några piller utan  han sa att de ska självläka och om de inte blir bättre får jag pallra mej hem från nikkaluokta än en gång.
jag kommer vara bosatt i nikka ett tag framöver. jobb, jobb och åter jobb.

idag hade jag, julia och katti tänkt fara på picknick i järnvägsparken. men detta jävla väder förstörde den aktiviteten. vi får se vad vi hittar på. de lär väl bli safari då som vanligt. ska bli kul att träffa julia igen, de var ett tag sen!

t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0