back again!

vi klarade av den stekande värmen, den gassande solen och de sena kvällarna. även om de inte blev så sent alla kvällar:b katti och jag blev kallade "partyprinssor" av hennes far eftersom vi var i säng ungefär 10 varenda kväll. men vi blev helt utslagna av värmen. och badat har jag gjort så mycket att jag med gottr samvete kan skita i att bada på hela sommaren:b 
en sak kan jag då lova, och de är att jag inte flyttar till ett land där genomsnittet på värmesidan överskrider 25 grader. helvete de var varmt.  men ingen kan säga att vi inte hade kul, för de hade vi!

efter att jag kom hem till sverige tog jag tåget till hudiksvall och var där med max ett tag. där blev jag sjuk, hemresan därifrån var inte alls kul. åksjuk och vanlig sjuka, ingen bra kombination:b

och när man kommer hem så klagar man på kylan. tragiskt. 7 grader och regn. vilken jävla sommar de ser ut att bli. jippie..


 yeahyeah, imorron blir de FESTIVAL och MOLLET!  niiiiice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul å vara utomlands! fuskisar! :)

2008-07-01 @ 18:05:55
URL: http://fridaemeliesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0