hejdå sverige

nu är det en kvart kvar tills katti och kattis far kommer och hämtar mig. har nyss gjort 4 korvmackor och lagat och ätit en omelett så jag klarar av dagen.
ändrade planer också. jag far till falun och hälsar på min moster innan jag kommer hem till kiruna igen. min morfar och lillasyster är redan där så då åker jag hem med dom senare. stackars morfar är så orolig för mig, han har ringt mig som en tok och fler samtal under dagen kommer det nog bli.

yeaah. vi kommer ha de nice där nere! !
30 grader på fredag. vaaarmt!



ha de trevligt! för de ska jag ha.
och jag kommer sakna max.


T.

Kommentarer
Postat av: S.Skum

Ha så kul nu bruden, sola lite åt mig meed :)

Puss!

2008-06-11 @ 10:07:58
URL: http://skummen.blogg.se/
Postat av: camilla

åå jag vill också! ha det bäst där borta:)

2008-06-11 @ 15:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0