premiärdoppet och kreta!

de har varit varmt, varmt, varmt idag. nästan för varmt. jag klarar inte av hettan, jag får massa inre svettningar och vet inte vad jag ska ta mig till. jag har iaf sköljt ner en mjukglass och en tallrik med glass idag för att kyla ner mig:b

jag och max drog ner till POJKIJÄRVI och tog årets första dopp, trodde de skulle vara kallare men de var härligt som attan. sedan låg vi bara och solade och jag tror faktiskt att jag blev liiite brun. inbillar jag mej iaf:b



OCH JA! de gick vägen för mig, katti och kattis pappa! på onsdag börjar vår bilresa ner till Stockholm. på torsdag tidigt på morgonen går flyget till KRETA.  bara de att nyss insåg jag och katti att vi har ungefär 12 timmar på oss att ta oss från kiruna till stockholm. någon som vet hur lång tid det tar att köra bil till huvudstaden?
ääh, men jag tror iaf att vi hinner. eller jag hoppas att vi hinner.
men iaf, när vi kommer tillbaka efter en vecka kommer vi vara bruna! då kanske man vågar visa benen i sommar. just nu är dom aningen för bleka. alla skulle bländas om dom syntes nu:b


just nu är livet förjävla HÄRLIGT! yeaah


T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0