tung måndag

min kropp känns som en sten, knappt att jag orkar röra på mej. de var nog den där afrodansen som tog slut på mej. jag är hungrig också och allt känns förjävligt.
nu snart ska jag ta min cykel med en ny fälg på framdäcket och cykla upp till högga för att se om min klass är där. säkert kommer dom inte vara där och då måste jag pallra mig ner till skolan. hmm.
det var föresten max som var orsaken till att mitt hjul på cykeln blev helt snett, han backade på den:b fast de gör ingenting att han gjorde de för han fixade en ny fälg till mig och lyssna på de här : en sprillans ny ringklocka som funkar! COOOLT!

yeahyeah, nu ska jag fördriva tiden på tv innan jag får börja dra mej till högga. och snälla, säg att min klass är där.



T.


Kommentarer
Postat av: Erika

hata måndagar -.-

2008-06-02 @ 10:27:22
URL: http://ikans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0