avundsjuk

isabell har åkt till Tunisien. och jag är avundsjuk. jag, katti och våra mammor skulle fara utomlands efter skolavslutningen men de gick som de gick. vi tar de till hösten istället : ) 
fast jag är inte lika avundsjuk idag för idag är det en härlig dag. vaknade med ett leende på läpparna när jag såg att solen lyste. sen fick jag våfflor till frukost av min kära mor. min mor visade även 4 tranor som stod på myren utanför mitt hus. så jag har stått med kikare och lekt fågelskådare.

när jag kom till skolan upptäckte min lärare att jag hade helt blodiga hälar så jag fick pallra mig till skolsköterskan och sätta plåster. så nu är allt frid och fröjd igen.

igår var jag ute och sprang och jag höll på att bli påflygen av en litenliten fågel. rädd blev jag och skrek gjorde jag.

T.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Åååh, jag blir med avundsjuk! Fast vädret här gör det ju lite roligare i Sverige..

2008-05-30 @ 09:28:57
URL: http://mirremurr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0