godnatt

de är sent och jag borde ha sovit för länge sen. men de gör jag inte, tyvärr. och jag har inte ens borstat tänderna ännu..fan också.

idag har jag varit på cykeltur genom staden med isabell och ida, varit på coop och handlat gurka, morötter och dipp med hannah. vi körde på nyttigheter ikväll med tanke på beach 08 som bara kommer närmare och närmare. sen har jag åkt bil med katti, jimmy och hannah. de var kul. och så har jag hittat världens bästa låt. eller kanske inte världens bästa, men nästan.
och jag kan ju tillägga att jag har haft väldigt stora problem att lista ut hur man ska logga in så att jag kan skriva och trixa med bloggen. men jag lyckades komma på hur man gjorde. de var då absolut dagens mysterium, utan tvekan



jag saknar dig. kom hem!



jaja, sov gott . för de ska iaf jag göra.

T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0