helvetesjävlaskit

inget går som jag planerar. absolut ingenting. vad gör jag för fel? jag skulle ju börja träna här för ett tag sen inför beach 08, gjode 100 situps på kvällen och var så jävla stolt över mig själv. tänkte för mig själv att detta ska jag göra varenda kväll innan jag sover. men såklart glömmer jag bort de. jag slutar äta godis varenda dag men de går ju också som de går. mitt minne sviker allt för ofta:b
sen har jag massa läxa jag borde göra. fast lite duktig har jag varit ihelg. är snart klar med min superduperstora inlämningsuppgift som ska vara inne på tisdag.

naae, nu ska jag ta tag i mitt liv. jag ska börja med att fara ut och cykla, ladda upp batteriet och sen göra klart läxan. ikväll är de träning och jag ska ge gärnet! sådeså


ha de fint och lev livet!

T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0