jag har gjort en bra sak

jag klarade mot förmodan den fruktade hjampisjoggen. när väckarklockan ringde imorse var jag nära att bryta ihop för jag visste vad som väntade mig. fast egentligen var den inte så hemsk. de var bara att knalla på och till sist var man framme i sista stämpelstationen. och sen var de slut. när man såg saftståden var det verkligen hallelujamoment. ett litet ljus i den mörka tunneln:b
sen kycklingsallad och glass. GOOTT! och en till glass nu för ett tag sen, så nu mår jag illa. menmen, glass är ju alltid glass, och de ska man äta tills man mår illa, typ. 

yeahyeah. dagens jobbigaste 1 timme och 28 minuter är då över.


nu ska jag och min mor till rautas. hejdåå!


Kommentarer
Postat av: jullan

vi var så så bäst! :D

2008-05-30 @ 01:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0