måndag

jahaa, jag börjar skolan om en och en halv timma. då ska jag gå till högalid och hämta mina träningsskor som viktoria har tagit med från rautas, för vi ska ha utegympa och då går de inte lika bra att springa bara med sockar. funkar  för mig inomhus men om de skulle funka ute vet jag ej.  sen ska vi gå runt stan med klassen och få kolla på gamla byggnader. intressant....

eftersom jag vaknade allt för tidigt har jag fått underhålla mig själv ett tag. lite av tiden har jag spenderat på TV shop, och sen slog jag på datorn och sitter och lyssnar på amanda jensen. HON ÄR BRA! och de jävliga är att jag missar festivalen och såklart ska hon komma just iår! blääääää

träningen igår gick braaa. de var bara två stycken där från mitt lag, och en av dom var jag. vi körde styrke och efter det var jag så jävla slut att jag skakade. men efter en tids nötande på en mjuk matta orkade jag hoppa liiite studsmatta. sen gav jag upp och ringde far och sa att han skulle komma och hämta mig.            

och idag blir jag bybo igen. jag har packat min väska och byter familj idag.


T.

Kommentarer
Postat av: Hagman

Amanda är fantastiskt bra.

Besök gärna http://www.amandaism.se/

2008-05-27 @ 10:25:02
URL: http://www.amandaism.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0