brunare kan ingen vara

jepp, jag är tillbaka och jag överlevde! och jag är brun men tyvärr måste jag erkänna att jag har fuskat lite. fast vad är bättre? brunutansol eller cancer? jag röstar inte på cancer iaf.
vi har solat och badat, ätit mat, klappat en krokodil, matat apor och då upptäckte jag att dessa små varelser har blåa och mycket stora pungkulor. jag har också gett godis åt alla små barn som fanns där.
vi vågade oss inte ut så mycket utanför hotellområdet(eller jag vågade inte gå nånstans) för alla pratade med en. JOBBIGT. alla visste vem vi var och vad vi hette men vi kom inte ens ihåg vars vi hade sett dom:b

på hemresan gick en wiskeyflaska paj i min väska så den luktar inte så gott och mary har slängt in alla mina kläder i en svart sopsäck. fråga mig inte varför.
bilder kommer nånannan dag.



nu har bilderna från kreta kommit så imorn ska jag och katti pyssla ihop ett album. få se hur det kommer sluta?
och tur för dej katti att jag plockade MÅNGA snäckor för nu kommer du säkert bli avis när jag kommer på den brilljanat idéen att klistra in mina snäckor i mittt album. men jag plockade några till dej med.
bra va?

Kommentarer
Postat av: k. poggats

du är en äkta v'n som plockar snäckor på en rosa strand till din kompis.

2008-11-20 @ 09:10:44
URL: http://kattipoggats.blogg.se/
Postat av: hanna

´nåå... jag är avis på dig terran.. nu är du brun..medan vi andra bländar dig..

2008-11-20 @ 17:48:43
URL: http://hannaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0