...

fredag idag vilket betyder helg för tu2. nästa vecka blir sista lediga fredagen för oss, sedan börjar allvaret..
idag vet jag inte alls vad jag ska göra. plugga iaf. 2 prov på måndag.
ska ut till min kära by idag. måste ringa min mor och höra om hon ska in till stan nått idag annars blir det attt ta bussen.

mitt rum luktar äckligt. antingen är det min resväska som är nerdränkt i sprit som luktar eller så har jag lyckats få med nått illaluktande djur från afrika som har krypit under min säng och ligger där och sprider en hemsk odör ifrån  sig.
hoppas att det är det första alternativet men man kan aldrig vara nog säker!


jajaa, nu måste jag väl ta tag i mitt pluggande.,..
och för dom som vill veta så flagnar min näsa. hur mycke som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0