första advent

precis som varenda första advent har jag varit i jukkas på gudstjänst. jag och katti följde med min mor  morfar.
de var inte allt för mycke folk men de betydde bara mer fika åt oss!



nu ligger vi och kollar tv.
och som alltid blir det nångång reklam. men jag ska ge er världens bästa tips!
lek gissa-reklamen-leken! reklamen går över skitfort och man sitter och väntar på nästa reklam ska börja.

gör så här:

hitta nån som vill leka leken med dej.
gissa vilken reklam det är. den som svarar rätt får en poäng osv. osv.
den som har svarat rätt på flest reklamer vinner!
den enda regeln som finns är att man får inte gissa reklamen om man ser vilken reklam de är i första scenen.
typ att de första man ser på reklamfilmen är en logga för typ JC eller nått.
HAVE FUN !

obs. denna lek kan leda till bråk.
men jag lovar, de är kul!

Kommentarer
Postat av: hannaa

Ja, jag med! Jag såg dig och det bara rusade en massa glädje i min kropp. Du är en sån där liten glad prick som man bara KAN bli glad av :)

2008-11-30 @ 17:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0