morgon

att vakna på grönstensvägen 19 kan man ungefär jämföra med att vakna i ett hönshus. mitt rum ligger precis vid köket och varenda morgon verkar de som att alla bestämmar sig för att sitta i köket och skrika. eller så springer dom i trappen som ligger precis vid mitt huvud, bara en vägg emellan. och de absolut värsta är att man hör precis allting som försegår här, väggarna är som papper och det verkar inte finnas nån jäbla isolering helller.
ååh jag blir så less på dessa morgonar! BLÄÄÄÄ
jag saknar min lägenhet på rälsgatan. de är fanimej de bästa jävla hus som finns!



just nu ligger jag och laddar för min kusins 5-årskalas. känner mig inte laddad för de just nu.
och de värsta är att de kommer finnas tårta och bullar där. jag som tänkte börja mitt nyttiga liv idag eftersom jag misslyckades igår, iförrgår, iförrförrgår , i förrförrförrgår osv osv.
skärpning therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0