morron

igår hade jag nog min värsta kväll på länge. jag var så jävla sugen på en stor fet korv med rostad lök, ketchup, senap och räksallad så de var helt sanslöst! tyvärr var klockan elva så de kändes lite försent att knalla till OK och köpa sej en korv. men de var jävla nära!
istället fick jag äta tre mackor och ananaspaj med glass, de satt också fint men korven hade varit aningen bättre.
GE MIG KORV MED ROSTAD LÖK OCH RÄKSALLAD NU!

och igår var jag så jävla laddad att jag skulle stiga upp kl 6 och ta mej till badhuset, simma lite och sola men när väckarklockan ringde imorse gick mina planer åt skogen.jag stängde av väckarklockan och samna om tills max skulle till jobbet så då for jag och solade iaf. hej hudcancer!

nu ska jag drömma vidare om min korv med tillbehör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0