rubrik saknas

okey. jag har inte mens i bröstvårtan, så alla vet.
katti och isabelll tyckte dom var väldigt roliga igår när dom skrev det och jag måste erkänna att de var rätt kul för vem fan kommer på att skriva att man har mens i bröstvårtan? haha. och de var verkligen några som trodde de! hahaha

jag , katti och tove var på valentino nyss. tredje gången sen i tisdags jag äter kebabtallrik, men de är ju så förbannat gott!

just nu har jag ingen fantasi och ingen ork så nu ska jag lägga mig i sängen under täcket .

Kommentarer
Postat av: hanna

hörru terran, dig kan man lita på i alla lägen vad gäller utgång! ;)

2008-11-30 @ 01:20:41
URL: http://hannaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0