sleepingtime

nu sitter jag och myser med min lilla fina hund. stackarn plurrade i en jokk idag men han lever iaf.
idag har jag börjat sy mina skor, bakat pizza, följt med min lilla kusin till badhuset och inge mer.
borde plugga men vem fan ids med de?



min hund och jag.
han blir alltid jätteglad när jag kommer hem.
och han äter bara ren och älgkött, den bortskämda jäveln . eller ibland äter han kulor, om man blandar ut det med kött.
men jag gillar han ändå
och förresten kan han  jättemånga trick.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi får helt enkelt skärpa oss, så här depp kan vi inte gå och vara! Vi kan ha ett riktigt deeptalk under Lucia ;) Då är vi alla säkerligen ärliga utan desslike! Shit, vilka söta skor du gör :) Jag visste att du gjorde din mössor, men dina skor också?! What a giiirl ;)

2008-11-22 @ 23:10:48
URL: http://hannaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0