småkryp

åååh. läxa OCH ett förbannat ostädat rum måste jag ta itu med ikväll. jag hatar att städa. de är så onödigt för 2 sekunder efter att man städat ser de ändå likadant ut som förut så de känns bara onödigt. men nu är de så stökigt så att jag tillocchmed inser att jag borde städa.

nu har jag varit och tränat mina småbarn. idag var jag och elin påhittaga och hade fantasi så vi körde gladiatorerna med dom. de var kul och jag  blev svettig.
sedan kom min mamma och hämtade mig och gav mej en bikini som jag ska ta med mej samt ett strykgärn som också ska hänga med till gambia. vi kommer vara tvugna att stryka ALLT vi ska ha på oss så att inte de kommer nå flugor och lägger ägg i kläderna. äggen kläcks och ut kommer små larver som kryper in i skinnet och käkar upp en. men de ska inte hända mej minsann!

Nu ska jag plugga. jag är duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0