snaaaart

nu har jag nästan packat klart, väntar på en att min tvätt ska bli klar så jag kan hänga upp den på tork och sen sätta de kläder som saknas i väskan. nu börjar jag faktisk bli nervös! hur fan ska det gå när therese reser ute i stora världen utan en förälder? max är ju med men de är inte samma sak som en mamma och pappa.
ääh max nu ligger mitt liv i dina händer! ta hand om mig!



nu ska jag strax på kalas i min kära byhåla rautas och träffa min mor sista gången. och antar att jag måste sitta och övertyga min stackars morfar som är så orolig för mig att de kommer gå bra. vilket jag tvivlar på själv:b
och ikväll ska jag vara med katti också. blir nog att träffa therese p också eftersom hon är i stan! :)




snart gör jag fiskarna i havet sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0