lycka är att slippa planka in på bingohallen

dagen som gått har varit trevlig.
först var jag och fikade med min mor på safari och inhandlade diverse saker som är bra att ha där nere i gambia. sen gick jag hem och var med katti. vi har åkt buss till elgiganten och kollade på jimmy jobbade. sen åkte vi buss hem igen och hade battle on the bus mot alla fjortisar. vi vann! efter de tog vi en tur på biblo och letade några böcker men dom fanns fan inte där!
sen fläska vi pizza.

imorron ska jag på tårtkalas. varför måste alla mina kusiner fylla år just när jag har börjat mitt nya liv?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är grymt avis på att du ska få åka iväg! Hoppas du solar åt mig också Terran :)

2008-11-08 @ 14:00:03
URL: http://hannaaj.blogg.se/
Postat av: sara

och snart fyller jag år, glöm inte bort de;)

2008-11-14 @ 19:03:26
URL: http://ssaaraaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0