emelie utmanade mig!

Tre saker som skrämmer mig:
1. spöken
2. småkryp 
3. att jag är så förskräckligt dålig på att köra bil

Tre personer som får mig att skratta:
1. mina kära vänner
2. min karl
3. tu2

Tre saker jag älskar:
1. godis och chips
2. äta mat
3. filmer man gråter till 

Tre saker jag hatar:
1. att vara fattig
2. att detta är min sista lediga fredag
3. att vara hungrig

Tre saker jag inte förstår:
1. varför min cp-tå aldrig blir mindre?
2. varför gubben som byggde detta hus inte kunde sätta ljudisolering mellan väggarna
3. hur jag kan vara så förbannat bra på att sy? 

Tre saker jag gör just nu:
1. kollar " Clifford, den stora röda hunden"
2. gör detta
3. tänker på hur hungrig jag är

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. resa !
2. hoppa bungyjump
3. leva livet

Tre saker jag kan göra:
1. äta jättemycket mat
2. gå hem från skolan på mindre än 45 minuter!
3. kolla tv och sticka samtidigt

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. spela på hästar och vinna äckligt mycke pengar
2. köra bil
3. flyga (precis som camilla vill)

Tre favoriträtter:
1. mammas potatispalt
2. lax
3. statoils grillkorv med rostad lök och räksallad

Tre personer jag utmanar:
1. katti poggats
2. tove sarri
3. gällevaaregirlsen!

Kommentarer
Postat av: tove s

jag är stolt över dig therese. Äta mat och gå långsamt är du så sjukt bra på !

2008-11-28 @ 11:18:20
URL: http://tovesarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0