bilder blir minnen

nu har jag och katti bestämt att vi ska framkalla våra bilder från kreta och sen klippa och klistra in dom i vårat eget kreta-album! de kommer bli bra. och vi kommer komma ihåg våran resa hela livet. och få skratta åt alla fula bilder på oss. för de finns inte så många seriösa. haha. men de kommer bli snyggt!


jag och katti grävde ner våra fötter och tyckte att de var skitkul för de såg ut som om vi inte hade några. eller hur? haha



idag var jag på stan med isabell och köpte malaria-vaccin . igår drack jag ett  vaccin så att jag inte får diare när jag är där nere. de var jätteäckligt.
på staden kom jag även underfund med att jag ska vara häxa på lördag så jag gömde en häxhatt på golvet under en hylla så ingen annan ska få den. jag vet, jag är elak.

Kommentarer
Postat av: k.poggats

åh herregud hur man såg ut! med LOVEHANDELS och krullhår, yeah säääääxy!

2008-10-29 @ 20:37:29
URL: http://kattipoggats.blogg.se/
Postat av: mig själv

YEAH I KNOW, VERY SÄXYY

2008-10-30 @ 12:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0